ECHIPA DE MANAGEMENT cuprinde 7 experti pe termen lung:

Manager Proiect (S): studii superioare si certificare pentru managementul de proiecte si/sau experienta similara (contracte, recomandari, alte documente); experienta generala min.5 ani; experienta specifica min.3 ani; cunostinte temeinice: implementare proiecte, management resurse umane, management procese, management financiar-contabil; competente TIC; raspunde de indeplinirea obiectivelor, rezultatelor si indicatorilor; planifica, organizeaza, coordoneaza, monitorizeaza si evalueaza modul de implementare a activitatilor conform Cererii de finantare si activitatea intregii echipe de implementare.

Asistent manager proiect (S): studii superioare; experienta generala min.2 ani; experienta specifica min.1 an; cunostinte generale de implementare proiecte; competente TIC; raspunde alaturi de managerul de proiect de indeplinirea obiectivelor, rezultatelor si indicatorilor asumati; acorda sprijin si suport in implementarea activitatilor conform Cererii de finantare, precum si pentru implementarea masurilor, instrumentelor, deciziilor, hotararilor si alte documente emise de managerul de proiect; participa la realizarea raportarilor tehnico-financiare.

Responsabil financiar (S): studii superioare economice; experienta generala min.5 ani; experienta specifica min.3 ani in domeniul financiar; cunostinte temeinice in: management financiar-contabil, bugete, resurse umane, achizitii publice; competente TIC; raspunde alaturi de managerul de proiect de indeplinirea obiectivelor, rezultatelor si indicatorilor asumati; planifica, organizeaza, coordoneaza, monitorizeaza si evalueaza managementul financiar-contabil, bugetul, resursele umane, achizitiile, raportarile tehnico-financiare.

Consilier juridic (S): studii superioare de drept; experienta generala min.5 ani; experienta specifica min.3 ani; cunostinte: drept civil, drept comercial, dreptul muncii, achizitii publice, resurse umane; competente TIC; raspunde alaturi de managerul de proiect de indeplinirea obiectivelor, rezultatelor si indicatorilor asumati; monitorizeaza, verifica si impune respectarea legislatiei si a tuturor reglementarilor UE si nationale privind implementarea proiectelor finantate din bani europeni; acorda sprijin la planificarea, organizarea si realizarea achizitiilor, verificandu-le legalitatea sub toate aspectele procedurale; participa la realizarea raportarilor tehnico-financiare; monitorizeaza activitatile cu grupurile tinta (GT).

Expert achizitii publice (S): studii superioare (cele juridice sau economice reprezinta un avantaj), certificare pentru domeniul achizitiilor publice si/sau experienta similara (contracte, recomandari, alte documente); experienta generala min.3 ani; experienta specifica min.1 an; cunostinte in domeniul achizitiilor publice (legislatie, proceduri, intocmire dosare, implementare proceduri, redactare si incheiere contracte etc); raspunde alaturi de managerul de proiect de indeplinirea obiectivelor, rezultatelor si indicatorilor asumati si raspunde nemijlocit de implementarea SA1.2 Achizitiile publice; planifica, organizeaza si realizeaza achizitiile, sub toate aspectele procedurale; participa la realizarea raportarilor tehnico-financiare.

Expert IT (S): studii superioare tehnice/IT si experienta similara (contracte, recomandari, alte documente); experienta generala min.3 ani; experienta specifica min.1 an; cunostinte in domeniul TIC; raspunde alaturi de managerul de proiect de indeplinirea obiectivelor, rezultatelor si indicatorilor asumati si acorda suport tehnic si IT la implementarea tuturor activitatilor proiectului; participa la realizarea raportarilor tehnico-financiare.

Responsabil implementare procese (P): studii superioare; experienta generala min.3 ani; experienta specifica min.1 an; cunostinte generale de management, implementare procese si resurse umane; competente TIC; raspunde alaturi de managerul de proiect de indeplinirea obiectivelor, rezultatelor si indicatorilor asumati, precum si de implementarea activitatilor conform Cererii de finantare si a Acordului de parteneriat; raspunde nemijlocit de implementarea SA1.4 Selectia, gestionarea si monitorizarea grupurilor tinta; participa la realizarea raportarilor tehnico-financiare.

ECHIPA DE IMPLEMENTARE cuprinde 3 experti pe termen lung:

Consilier Orientare Profesionala (S): studii superioare si certificare pentru consiliere orientare profesionala si/sau experienta similara (contracte, recomandari, alte documente); experienta generala min.3 ani; experienta specifica min.1 an; competente: management cariera, consiliere cariera, evaluarea intereselor, abilitatilor, valorilor si caracteristicilor de personalitate, intocmire profil vocational, asistare in elaborare si implementare plan cariera, solutionare probleme de cariera; competente TIC; participa la implementarea SA2.1 Servicii de ocupare pentru persoane vulnerabile, precum: a) informare, orientare si consiliere profesională; b) consiliere psihologică, inclusiv pentru cresterea stimei de sine; c) asistenta pentru (re)integrare pe piata muncii; planifica, organizeaza si implementeaza activitatea de informare, orientare si consiliere profesionala a persoanelor vulnerabile.

Consilier Psihologie (S): studii superioare psihologie; experienta generala min.3 ani; experienta specifica min.1 an; competente: evaluare psihologica, interventie psihologica, consiliere psihologica, intocmire profil psihologic, ridicare stima de sine; competente TIC; participa la implementarea SA2.1 Servicii de ocupare pentru persoane vulnerabile, precum: a) informare, orientare si consiliere profesională; b) consiliere psihologică, inclusiv pentru cresterea stimei de sine; c) asistenta pentru (re)integrare pe piata muncii; planifica, organizeaza si implementeaza activitatea de consiliere psihologica si ridicare a stimei de sine a persoanelor vulnerabile.

Consilier Piata muncii (S): studii superioare sociale si/sau management; experienta generala min.3 ani; experienta specifica min.1 an; competente: legislatia muncii, mediere si plasarea forta de munca, coordonare servicii de tip job club, definire probleme si adoptare decizii de interventie, individualizarea problemelor de (re)integrare pe piata muncii, intocmire profil profesional, explorare piata muncii; asistare in elaborare si implementare plan de (re)integrare piata muncii; competente TIC; participa la implementarea SA2.1 Servicii de ocupare pentru persoane vulnerabile, precum: a) informare, orientare si consiliere profesională; b) consiliere psihologică, inclusiv pentru cresterea stimei de sine; c) asistenta pentru (re)integrare pe piata muncii; planifica, organizeaza si implementeaza activitatea de asistare a persoanelor vulnerabile pentru (re)integrare pe piata muncii.

 

ECHIPA DE MANAGEMENT

Manager proiect: LAURA OANA GORAN
Asistent manager: FLORIN VARTOLOMEI
Responsabil finaciar: FLOAREA GEORGESCU
Responsabil procese: DUMITRU STAN
Consilier juridic: VILCEANU LAVINIA
Expert achiziții: MIHAELA ALEXANDRESCU
Expert IT: SORIN POPA

ECHIPA DE IMPLEMENTARE

Consilier Orientare Profesionala: INA MORARESCU
Consilier Psihologie: AMINA RUXANDRA PIRVESCU
Consilier Piata muncii: BOGDAN DANCIU