A2. ACTIVITATI INTEGRATE DEDICATE PERSOANELOR VULNERABILE,
MANAGERILOR SI SPECIALISTILOR DIN CADRUL CELOR 2 STRUCTURI DE ECONOMIE SOCIALA, CREATE SI DEZVOLTATE IN PROIECT
Se desfasoara in L1 – L11; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3, OS4; indeplinirea obiectivelor, atingerea rezultatelor si realizarea indicatorilor proiectului vor fi posibile prin faptul ca cei 34 de membri ai grupurilor tinta vor beneficia de: consiliere profesionala, consiliere psihologica, asistenta (re)integrare piata muncii, formare TIC, formare antreprenoriala, calificare si formare manageriala; implementarea activitatii si subactivitatilor revine atat echipei de management (experti pe termen lung): Manager Proiect (S), Asistent manager proiect (S), Responsabil financiar (S), Consilier juridic (S), Expert achizitii publice (S), Expert IT (S) si Responsabil implementare procese (P), cat si echipei de implementare (experti pe termen lung): Consilier Orientare Profesionala (S), Consilier Psihologie (S), Consilier Piata muncii (S); de asemenea, vor fi achizitionate servicii de formare profesionala, inclusiv competente TIC. SA2.1. Servicii de ocupare pentru persoane vulnerabile, precum: a) informare, orientare si consiliere profesională; b) consiliere psihologică, inclusiv pentru cresterea stimei de sine; c) asistenta pentru (re)integrare pe piata muncii: se desfasoara in L1 – L11; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3, OS4; vor fi furnizate celor 23 de persoane vulnerabile de catre expertii de implementare ai Solicitantului, urmatoarele servicii de ocupare: informare, orientare si consiliere psihologica in vederea elaborarii profilului vocational si nevoilor de formare profesionala pentru (re)integrare pe piata muncii; consiliere psihologica in vederea identificarii nevoilor de interventie psihologica, realizarea profilului psiho-comportamental si ridicarea stimei de sine; asistenta privind oportunitatile de (re)integrare pe piata muncii, elaborare CV, mediere forta de munca, realizare profil profesional si nevoi de calificare adaptate cerintelor pietei muncii. SA2.2. Formare profesionala pentru persoane vulnerabile in vederea dobandirii de competente si cunostinte antreprenoriale, inclusiv dobandirea de competenţe de utilizare TIC, necesare infiintarii si dezvoltarii de afaceri sociale: se desfasoara in L1 – L11; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3, OS4; programele de formare antreprenoriala si dobandire de competente TIC vor fi achizitionate de pe piata, fiind necesare celor 23 de persoane vulnerabile angajate in cele doua SESuri pentru (re)integrare pe piata muncii si/sau initierii si dezvoltarii sustenabile a unei afacerii sociale; programele de formare antreprenoriala (nivel de initiere) cuprind cursuri de: competente antreprenoriale (planificarea unei afaceri sociale, marketing, management financiar etc), competente contabile si competente de management al deseurilor. SA2.3. Formare profesionala a persoanelor vulnerabile din cele doua SESuri, in vederea obtinerii calificarilor necesare functionarii acestora: se desfasoara in L1 – L11; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3, OS4; indeplinirea obiectivelor va fi posibila prin calificarea a 17 persoane vulnerabile angajate in cele 2 SESuri, sens in care se vor achizitiona cursuri de calificare: secretariat, ingrijitor batrani la domiciliu, ingrijitor bolnavi la domiciliu, lucrator social, maseor, bucatar, brutar, patiser, ospatar, lucrator comercial, agent de curatenie, fiind necesare acestora pentru derularea activitatilor din cele 2 SESuri. SA2.4. Formare profesionala pentru manageri si specialisti in vederea dezvoltarii competentelor si cunostintelor manageriale, inclusiv dezvoltarea competenţelor de utilizare TIC, necesare asigurarii sustenabilitatii celor doua afaceri sociale: se desfasoara in L1 – L11; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3, OS4; indeplinirea obiectivelor va fi posibila prin asigurarea sustenabilitatii celor doua SESuri, sens in care se vor derula programe de dezvoltare a competentelor TIC si programe de formare antreprenoriala (nivel managerial), adresate celor 11 manageri si specialisti angajati in cele 2 SESuri, care includ cursuri de: competente antreprenoriale (planificarea unei afaceri sociale, marketing, management financiar etc), competente contabile si competente de management al deseurilor, in scopul consolidarii cunostintelor acestora necesare dezvoltarii durabile a afacerilor sociale.
SUBACTIVITATI:
SA2.1. Servicii de ocupare pentru persoane vulnerabile, precum: a) informare, orientare si consiliere profesională; b) consiliere psihologică, inclusiv pentru cresterea stimei de sine; c) asistenta pentru (re)integrare pe piata muncii.
SA2.2. Formare profesionala pentru persoane vulnerabile in vederea dobandirii de competente si cunostinte antreprenoriale, inclusiv dobandirea de competenţe de utilizare TIC, necesare infiintarii si dezvoltarii de afaceri sociale.
SA2.3. Formare profesionala a persoanelor vulnerabile din cele doua SESuri , in vederea obtinerii calificarilor necesare functionarii acestora.
SA2.4. Formare profesionala pentru manageri si specialisti in vederea dezvoltarii competentelor si cunostintelor manageriale, inclusiv dezvoltarea competenţelor de utilizare TIC, necesare asigurarii sustenabilitatii celor doua afaceri sociale.