A1. MANAGEMENTUL PROIECTULUI

Activitate transversala; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3 si OS4; implementarea activitatii si subactivitatilor revine echipei de management (experti pe termen lung): Manager Proiect (S), Asistent manager proiect (S), Responsabil financiar (S), Consilier juridic (S), Expert achizitii publice (S), Expert IT (S), Responsabil implementare procese (P); indeplinirea obiectivelor, atingerea rezultatelor si realizarea indicatorilor vor fi posibile prin: aplicarea unui management general, inclusiv financiar-contabil riguros; derularea achizitiilor publice; asigurarea promovarii activitatilor, obiectivelor si rezultatelor; selectarea/recrutarea grupurilor tinta. SA1.1. Planificarea, implementarea, monitorizarea, evaluarea, auditarea, controlul financiar si raportarea: subactivitate transversala; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3 si OS4, astfel: un plan de actiune sistematic si riguros, utilizand metode, mijloace si instrumente moderne, pragmatice si eficiente; inregistrari contabile lunare si raportari tehnico-financiare. SA1.2. Achizitiile publice: subactivitate transversala; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3 si OS4, astfel: un plan integrat de achizitii, pe baza necesitatilor de implementare; dosare de achizitii cu respectarea stricta a legislatiei in vigoare; executarea riguroasa a contractelor de achizitii publice. SA1.3. Informarea si publicitatea: subactivitate transversala; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3 si OS4, astfel: conferinta de lansare a proiectului in prima luna; se vor realiza si distribui materiale de informare/promovare; se vor realiza, actualiza şi mentine site-urile proiectului si ale celor 2 SESuri; conferinta de incheiere a proiectului in ultima luna; SA1.4. Selectia, gestionarea si monitorizarea grupului tinta: subactivitate transversala; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3 si OS4, astfel: se vor elabora/implementa doua metodologii de identificare/recrutare a grupurilor tinta si se va realiza o monitorizare permanenta a grupurilor tinta, vizand motivarea si sustinerea acestora pe tot parcursul implementarii.

SUBACTIVITATI:

SA1.1. Planificarea, implementarea, monitorizarea, evaluarea, auditarea, controlul financiar si raportarea
SA1.2. Achizitiile publice
SA1.3. Informarea si publicitatea
SA1.4. Selectia, gestionarea si monitorizarea grupurilor tinta: