A3. INFIINTAREA SI DEZVOLTAREA DURABILA A 2 STRUCTURI DE ECONOMIE SOCIALA

Se desfasoara in L1 – L12; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3, OS4; implementarea activitatii si subactivitatilor revine echipei de management (experti pe termen lung): Manager Proiect (S), Asistent manager proiect (S), Responsabil financiar (S), Consilier juridic (S), Expert achizitii publice (S), Expert IT (S), Responsabil implementare procese (P); indeplinirea obiectivelor, atingerea rezultatelor si realizarea indicatorilor vor fi posibile prin infiintarea si dezvoltarea celor doua structuri de economie sociala cu statut juridic de Asociatie si a celor 34 de locuri de munca noi, prin care se vor furniza persoanelor vulnerabile din comunitatea rurala de implementare, si nu numai, urmatoarele tipuri de bunuri si servicii: produse de panificatie, servicii sociale, inclusiv leasing de personal, servicii de recuperare medicala si servicii de formare profesionala. SA3.1. Elaborarea documentatiei de constituire a celor doua SESuri, precum si obtinerea personalitatii juridice si a autorizatiilor de functionare: se desfasoara in L1 – L6; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3, OS4; atingerea rezultatelor si indeplinirea indicatorilor vor fi posibile prin elaborarea actului constitutiv, a statutului si obtinerea personalitatii juridice a celor doua SESuri (asociatii); intocmirea dosarelor si obtinerea avizelor/autorizatiilor de functionare pentru toate activitatile care se vor desfasura in cadrul acestor afaceri sociale. SA3.2. Amenajarea spatiilor de lucru, precum si instalarea si punerea in functiune a bunurilor achizitionate pentru cele doua SESuri: se desfasoara in L1 – L7; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3, OS4; atingerea rezultatelor si indeplinirea indicatorilor vor fi posibile prin: amenajarea spatiilor administrative si de productie; instalarea echipamentelor achizitionate; punerea lor in functiune, efectuarea probelor si realizarea receptiilor echipamentelor. SA3.3. Derularea efectiva a activitatilor economice in cadrul celor doua SESuri: se desfasoara in L1 – L12; contribuie la realizarea OS1, OS2, OS3, OS4; atingerea rezultatelor si indeplinirea indicatorilor vor fi posibile prin: angajarea managerilor si specialistilor in cadrul asociatiei; organizarea spatiilor de lucru; derularea activitatilor de management premergatoare; angajarea persoanelor vulnerabile calificate; derularea proceselor specifice fiecarui SES.

SUBACTIVITATI:

SA3.1. Elaborarea documentatiei de constituire a celor doua SESuri, precum si obtinerea personalitatii juridice si a autorizatiilor de functionare
SA3.2. Amenajarea spatiilor de lucru, precum si instalarea si punerea in functiune a bunurilor achizitionate pentru cele doua SESuri
SA3.3. Derularea efectiva a activitatilor economice in cadrul celor doua SESuri